7.2. Аналитика және есептер
Last updated
Was this helpful?
Last updated
Was this helpful?
Сатылымдардың өсуі үшін тауарларды қатар, нәтижелерді тұрақты түрде талдап отыру да маңызды. Бұл мәселеде сізге ішкі аналитика және есептер көмектеседі.
Қазір Аналитика бөлімінде сіз маркетплейсте қандай тауарлар мен санаттардың ең жоғары сұранысқа ие екенін көре аласыз. Бұл сізге ассортиментті дұрыс қалыптастыруға көмектеседі. Біз бұл бөлімді дамытуды жалғастырып жатырмыз, осылайша сізге сатып алушылардың әрекетін, жарнаманың тиімділігін талдауға және трендтерді бақылауға ыңғайлы болады.
Аналитика → Сұраныстар бөлімінде сатып алушылар іздеу жолағы арқылы қандай тауарларды іздейтінін біле аласыз.
Бөлімнің басты бетінде соңғы айдағы сатып алушылардың ең танымал 10 іздеу сұранысы және олардың саны көрсетіледі. Топ-сұрау бойынша толық ақпаратты көру үшін оны басыңыз.
Аналитика → Өтулер бөлімінде әртүрлі деңгейдегі санаттар бойынша аналитиканы көруге болады.
Мұнда сатып алушылардың қосымшада белгілі бір санатқа қанша рет кіргені көрсетіледі. Алдымен ақпаратты көрсету кезеңін таңдаңыз: соңғы 7 күн, ай немесе тоқсан. Содан кейін тізімнен санатты таңдап, Сақтау батырмасын басыңыз.
Сондай-ақ, бұл бөлімде Teez-дегі тауарлар сату динамикасы негізінде жекелеген санаттардың бағасын көруге болады. 1-деңгейлі санатты таңдаңыз, ал біз сізге соңғы санаттар бойынша аналитиканы көрсетеміз. Кестеде 3 баға болуы мүмкін:
Дефицит — ең әлеуеті үлкен әрі болашағы зор санаттардың бірі. Тауарға сұраныс ұсыныстан жоғары, ал бәсекелестік аз. Оңай кіріп, айналымды арттыруға болады.
Трендте — соңғы айда осы санаттағы тапсырыстар саны артты. Бұл, әдетте, маусымдық сұраныспен байланысты. Мысалы, тамызда мектепке арналған тауарлар сатылымы өседі.
Танымал тауар — сатылымдар тұрақты жоғары, бірақ, бәсекелестік болуы мүмкін. Тартымды бағадағы және әрдайым дерлік қоймада бар тауарлар бестселлерге айналады. Айқын мысал — әйелдер сөмкесі.
Қазір Teez-де негізгі көрсеткіштерді бақылауға көмектесетін есептер қолжетімді: тапсырыстар, қайтарулар, қалдықтар. Олар сізге сатылымдардың қалай жүріп жатқанын және нені жақсартуға болатынын түсінуге мүмкіндік береді.
Қалдықтар есебін жүктеу үшін Тауарлар бөлімінде Қалдықтар бойынша статистиканы жүктеу батырмасын басыңыз.
Есепте сіз әрбір SKU бойынша келесі ақпаратты көре аласыз:
Жалпы ақпарат: тауардың ID нөмірі, атауы, сипаттамалары, 1-деңгейлі санаты, соңғы санаты, бренді, бағасы және сатып алушыларға арналған қосымшадағы тауар сілтемесі.
Карточка мен SKU-дың бұғатталуы туралы ақпарат: себебі және түсіндірме.
Тауар саны туралы ақпарат:
Қоймада — есепті жүктеу сәтіндегі қоймадағы тауар саны.
Тапсырыс берілді — қайтаруларды алып тастағандағы тапсырыс берілген тауарлар саны.
Қайтарылды — қайтарылған тауарлар саны.
Берілді — қайтаруларды есептемегендегі сатып алушылар алған тауар саны. Бұл көрсеткіш екі кезең бойынша беріледі: жалпы уақыт бойынша және соңғы 30 күн бойынша.
Егер тауардың сатылу қарқынына қарай қоймадағы қоры 15 күннен аз уақытқа жетсе, оның таусылуға жақын екенін көрсетеміз.
Егер тауар қоймада бар болып, бірақ толық сатылып кетсе, бұл туралы да хабарлаймыз.
Сату есебін жүктеу үшін Қаржы бөлімінде Excel-ге экспорттау батырмасын басыңыз.
Ашылған терезеде есепті құру қажет күндер аралығын таңдаңыз. Егер сатылымдардың бүкіл кезеңі бойынша есеп алғыңыз келсе, өрісті бос қалдырыңыз. Содан кейін Экспорттау батырмасын басыңыз.
Есепте сатылған әрбір SKU бойынша деректер көрсетіледі:
Тапсырыс туралы жалпы ақпарат: нөмірі, жасалған күні және алынған күні.
Тауар туралы жалпы ақпарат: штрихкоды және атауы.
Тауар саны: қаншауы сатып алынды және қаншасы қайтарылды.
Қаржылық көрсеткіштер: тауардың сатып алынған бағасы, осы сатылымнан сіздің алатын сомаңыз және біздің комиссиямыздың мөлшері.
Тапсырыс мәртебесі:
Өңделуде — сатып алушы тапсырысты төледі, бірақ оны әлі алған жоқ.
Алынған — сатып алушы тапсырысты ТБП-дан алды немесе курьер арқылы жеткізілді. Егер кейбір тауарлар қайтарылса, бұл мәртебе де көрсетіледі.
Бас тартылды — сатып алушы тапсырысты алуға келмеді немесе клиенттерді қолдау қызметі арқылы одан бас тартты.
Егер сіз белгілі бір сұраныс бойынша статистиканы көргіңіз келсе, оны іздеу жолағына енгізіп, батырмасын басыңыз. Ашылған бетте ақпаратты көрсету кезеңін таңдаңыз: соңғы 7 күн, ай немесе тоқсан.