LogoLogo
Қазақша
Қазақша
  • Басты бет
  • Сатушыларға
    • Жұмысты бастамас бұрын нені білу керек
    • Сатушыларға арналған нұсқаулық
      • 1. Маркетплейс туралы
        • 1.1. Teez дегеніміз не
        • 1.2. Біздің қағидаттарымыз
        • 1.3. Қауіпсіздік
      • 2. Жұмыс шарттары
        • 2.1. Аккаунт тіркеу
        • 2.2. Маркетплейс тарифтері
      • 3. Тауарларға қойылатын талаптар
        • 3.1. Тауарлардың салмағы мен мөлшері
        • 3.2. Тауарлардың жарамдылық мерзімі және сақтау шарттары
        • 3.3. Тыйым салынған тауарлар
        • 3.4. Тауарларға арналған құжаттар
      • 4. Тауар карточкаларымен жұмыс
        • 4.1. Дүкен құру
        • 4.2. Тауар карточкаларын құру
        • 4.3. Тауар карточкаларын көру және өзгерту
        • 4.4. Тауарларды модерациялау
        • 4.5. Тауарды бұғаттау
      • 5. Жеткізілімдермен жұмыс
        • 5.1. Жүкқұжат жасау
        • 5.2. Тауарларды қаптау ережелері
        • 5.3. Тауарларды қоймаға жіберу
        • 5.4. Проблемалық тауарлар бөлімі
      • 6. Жарнамалау
      • 7. Сатылымнан кейін
        • 7.1. Ақшаны шығару және қаржы
        • 7.2. Аналитика және есептер
        • 7.3. Есеп беру құжаттары
        • 7.4. Дүкендерді басқа шотқа көшіру
      • 8. Қайтарулармен жұмыс
        • 8.1. Сатып алушылардың тауарларды қайтаруы
        • 8.2. Тауарларды қоймадан қайтару
        • 8.3. Тауарларды кәдеге жарату
      • 9. Teez пайдалы сервистері
        • 9.1. Teez University — оқу және даму
        • 9.2. Teez Shipping — тауарларды жеткізу
        • 9.3. Teez Packing — тауарларды қаптау
        • 9.4. Teez Studio — контент жасау
        • 9.5. Teez BizDev — бизнесті дамытуға көмек
        • 9.6. Teez Retail — ірі брендтермен жұмыс
        • 9.7. Teez Buyer — зауыттардан сатып алу және жеткізу
        • 9.8. Teez Analytics — пайданың өсуіне арналған талдау
        • 9.9. Teez Social — жаңа буын бизнесін ілгерілету
      • 10. Суретке түсіру және өңдеу бойынша жаднамалар
        • 10.1. Фотосуреттерді өңдеуге арналған нұсқаулық
        • 10.2. Тақырыптық фотосуреттерге арналған техникалық тапсырма
        • 10.3. Модельдік фотосуреттерге арналған техникалық тапсырма
    • Шарт (Оферта)
  • Тапсырыс беру пункттерінің серіктестеріне
    • Тапсырыстарды беру пунктін ашу жөніндегі нұсқаулық
      • 1. Компания туралы
      • 2. Жұмыс шарттары
      • 3. Орналасқан жер мен бөлмені таңдау
    • Серіктестік шарт
  • Сатып алушыларға
    • Пайдаланушы келісімі
    • Дербес деректерді өңдеу саясаты
    • Құпиялылық саясаты
    • Төлем процедурасы
    • Тауарларды жеткізу ережелері мен шарттары
    • Тауарды қалай қайтаруға болады
    • Аккаунтты жою
    • Біздің деректемелеріміз
    • Науқандарды өткізу шарттары
      • Промокодтарды қолдану ережелері
      • «Пікір үшін промокод» Науқанын өткізу ережелері
      • Рефералды бағдарламаға қатысу ережелері
      • «LUCKY сағат» науқанының ережелері
Powered by GitBook

Товарищество с ограниченной ответственностью «Teez Logistics» | БИН 231140010013 | Юридический адрес: Республика Казахстан, Карагандинская область, город Караганда, район имени Казыбек Би, Учетный квартал 134, строение 938, почтовый индекс 100008

On this page
  • Ішкі аналитика
  • Сұраныстар аналитикасы
  • Өту аналитикасы
  • Есептер
  • Қалдықтар есебі
  • Сату есебі

Was this helpful?

  1. Сатушыларға
  2. Сатушыларға арналған нұсқаулық
  3. 7. Сатылымнан кейін

7.2. Аналитика және есептер

Previous7.1. Ақшаны шығару және қаржыNext7.3. Есеп беру құжаттары

Last updated 1 month ago

Was this helpful?

Сатылымдардың өсуі үшін тауарларды қатар, нәтижелерді тұрақты түрде талдап отыру да маңызды. Бұл мәселеде сізге ішкі аналитика және есептер көмектеседі.

Ішкі аналитика

Қазір Аналитика бөлімінде сіз маркетплейсте қандай тауарлар мен санаттардың ең жоғары сұранысқа ие екенін көре аласыз. Бұл сізге ассортиментті дұрыс қалыптастыруға көмектеседі. Біз бұл бөлімді дамытуды жалғастырып жатырмыз, осылайша сізге сатып алушылардың әрекетін, жарнаманың тиімділігін талдауға және трендтерді бақылауға ыңғайлы болады.

Сұраныстар аналитикасы

Аналитика → Сұраныстар бөлімінде сатып алушылар іздеу жолағы арқылы қандай тауарларды іздейтінін біле аласыз.

Бөлімнің басты бетінде соңғы айдағы сатып алушылардың ең танымал 10 іздеу сұранысы және олардың саны көрсетіледі. Топ-сұрау бойынша толық ақпаратты көру үшін оны басыңыз.

Өту аналитикасы

Аналитика → Өтулер бөлімінде әртүрлі деңгейдегі санаттар бойынша аналитиканы көруге болады.

Мұнда сатып алушылардың қосымшада белгілі бір санатқа қанша рет кіргені көрсетіледі. Алдымен ақпаратты көрсету кезеңін таңдаңыз: соңғы 7 күн, ай немесе тоқсан. Содан кейін тізімнен санатты таңдап, Сақтау батырмасын басыңыз.

Сондай-ақ, бұл бөлімде Teez-дегі тауарлар сату динамикасы негізінде жекелеген санаттардың бағасын көруге болады. 1-деңгейлі санатты таңдаңыз, ал біз сізге соңғы санаттар бойынша аналитиканы көрсетеміз. Кестеде 3 баға болуы мүмкін:

  • Дефицит — ең әлеуеті үлкен әрі болашағы зор санаттардың бірі. Тауарға сұраныс ұсыныстан жоғары, ал бәсекелестік аз. Оңай кіріп, айналымды арттыруға болады.

  • Трендте — соңғы айда осы санаттағы тапсырыстар саны артты. Бұл, әдетте, маусымдық сұраныспен байланысты. Мысалы, тамызда мектепке арналған тауарлар сатылымы өседі.

  • Танымал тауар — сатылымдар тұрақты жоғары, бірақ, бәсекелестік болуы мүмкін. Тартымды бағадағы және әрдайым дерлік қоймада бар тауарлар бестселлерге айналады. Айқын мысал — әйелдер сөмкесі.

Ақпарат күнделікті жаңартылады. Егер кестеде қажетті санат болмаса, бұл оған сенімді баға беру үшін деректер әлі жеткіліксіз екенін білдіреді.

Есептер

Қазір Teez-де негізгі көрсеткіштерді бақылауға көмектесетін есептер қолжетімді: тапсырыстар, қайтарулар, қалдықтар. Олар сізге сатылымдардың қалай жүріп жатқанын және нені жақсартуға болатынын түсінуге мүмкіндік береді.

Қалдықтар есебі

Қалдықтар есебін жүктеу үшін Тауарлар бөлімінде Қалдықтар бойынша статистиканы жүктеу батырмасын басыңыз.

Есепте сіз әрбір SKU бойынша келесі ақпаратты көре аласыз:

  • Жалпы ақпарат: тауардың ID нөмірі, атауы, сипаттамалары, 1-деңгейлі санаты, соңғы санаты, бренді, бағасы және сатып алушыларға арналған қосымшадағы тауар сілтемесі.

  • Карточка мен SKU-дың бұғатталуы туралы ақпарат: себебі және түсіндірме.

  • Тауар саны туралы ақпарат:

    • Қоймада — есепті жүктеу сәтіндегі қоймадағы тауар саны.

    • Тапсырыс берілді — қайтаруларды алып тастағандағы тапсырыс берілген тауарлар саны.

    • Қайтарылды — қайтарылған тауарлар саны.

    • Берілді — қайтаруларды есептемегендегі сатып алушылар алған тауар саны. Бұл көрсеткіш екі кезең бойынша беріледі: жалпы уақыт бойынша және соңғы 30 күн бойынша.

  • Егер тауардың сатылу қарқынына қарай қоймадағы қоры 15 күннен аз уақытқа жетсе, оның таусылуға жақын екенін көрсетеміз.

  • Егер тауар қоймада бар болып, бірақ толық сатылып кетсе, бұл туралы да хабарлаймыз.

Сату есебі

Сату есебін жүктеу үшін Қаржы бөлімінде Excel-ге экспорттау батырмасын басыңыз.

Ашылған терезеде есепті құру қажет күндер аралығын таңдаңыз. Егер сатылымдардың бүкіл кезеңі бойынша есеп алғыңыз келсе, өрісті бос қалдырыңыз. Содан кейін Экспорттау батырмасын басыңыз.

Есепте сатылған әрбір SKU бойынша деректер көрсетіледі:

  • Тапсырыс туралы жалпы ақпарат: нөмірі, жасалған күні және алынған күні.

  • Тауар туралы жалпы ақпарат: штрихкоды және атауы.

  • Тауар саны: қаншауы сатып алынды және қаншасы қайтарылды.

  • Қаржылық көрсеткіштер: тауардың сатып алынған бағасы, осы сатылымнан сіздің алатын сомаңыз және біздің комиссиямыздың мөлшері.

  • Тапсырыс мәртебесі:

    • Өңделуде — сатып алушы тапсырысты төледі, бірақ оны әлі алған жоқ.

    • Алынған — сатып алушы тапсырысты ТБП-дан алды немесе курьер арқылы жеткізілді. Егер кейбір тауарлар қайтарылса, бұл мәртебе де көрсетіледі.

    • Бас тартылды — сатып алушы тапсырысты алуға келмеді немесе клиенттерді қолдау қызметі арқылы одан бас тартты.


Егер сіз белгілі бір сұраныс бойынша статистиканы көргіңіз келсе, оны іздеу жолағына енгізіп, батырмасын басыңыз. Ашылған бетте ақпаратты көрсету кезеңін таңдаңыз: соңғы 7 күн, ай немесе тоқсан.

жарнамалаумен