11. API-мен жұмыс

Егер сізде тауарлар мен тапсырыстар көп болса, CRM-жүйеңізбен API-интеграциясын орнату арқылы жұмысыңызды жеңілдетіңіз.

Қазірдің өзінде біз әрбір тауар мен тапсырыс бойынша толық ақпаратты қарауға мүмкіндік береміз. Ал жақын болашақта API-интеграциясының арқасында сіз өзіңіздің жүйеңіздің ішінде тауар карточкаларын жасай аласыз, олар туралы ақпаратты өзгерте аласыз, бағаларды өзгерте аласыз және жүкқұжаттар жасай аласыз.

Жаңа кілтті қалай жасау керек

Қазір сіз тек бір кілт жасай аласыз. Кілт жасау үшін:

  1. БаптауларAPI кілттері бөліміне кіріңіз.

  2. Оң жақ жоғарғы бұрышта Жаңа кілт жасау батырмасын басыңыз.

  3. Ашылған терезеде кілттің атауын мына талаптарға сәйкес енгізіңіз:

    • 1-ден 100 символға дейін.

    • Латын әріптерін, цифрларды, бос орындарды, сызықшаларды, астын сызу белгісін, нүктелерді, жақшаларды қолдануға болады.

    • Атау тек бос орындардан тұрмауы керек.

    • Атау бірегей болуы керек.

  4. Жасау батырмасын басыңыз. Ашылған терезеде кілтті көшіріп алып, оны міндетті түрде қауіпсіз жерде сақтаңыз. Бұл кілт API-интеграциясын орнату кезінде қажет болады. Терезені жапқаннан кейін сіз кілтті толығымен мүлдем көре алмайсыз.

Кілт туралы ақпаратты қалай көруге болады

Кілт туралы барлық ақпаратты кестеден көре аласыз:

  • Атауы — кілтті жасаған кезде өзіңіз енгізген бірегей атау.

  • Кілт — кілттің алғашқы және соңғы бірнеше символдары.

  • Мәртебесі — белсенді немесе белсенді емес (өшірілген) кілт.

  • Жасалған күні — кілтті жасаған нақты күн мен уақыт.

  • Клиент ID — API-интеграциясын орнату кезінде қажет болатын сіздің бірегей ID-нөміріңіз.

  • Әрекеттер — кілт үшін қолжетімді функциялар: өшіру немесе қалпына келтіру.

Кілтті қалай өшіруге және қалпына келтіруге болады

Кілтті өшіру үшін кестеде Әрекеттер → Өшіру батырмасын басып, әрекетті растаңыз.

Өшірілген кілтті қалпына келтіру үшін кестеде Әрекеттер → Қалпына келтіріп жаңасын генерациялау батырмасын басыңыз. Ашылған терезеде кілтті көшіріп алып, оны міндетті түрде қауіпсіз жерде сақтаңыз. Терезені жапқаннан кейін сіз кілтті толығымен мүлдем көре алмайсыз.

API-интеграциясын өз бетіңізше немесе мамандардың көмегімен орнатуға көмектесетін әдістер туралы мына жерде айтылған.

Егер сізде сұрақтар туындаса, серіктестерді қолдау қызметіне жазыңыз.


Last updated

Was this helpful?