5.4. Проблемалық тауарлар бөлімі
Last updated
Was this helpful?
Last updated
Was this helpful?
Осы нұсқаулықтағы біздің ережелерге сәйкес тауарды жөнелтуге дайындауыңызды сұраймыз. Егер қабылдау кезінде біз бір немесе бірнеше ережелердің бұзылуын тапсақ, біз барлық жеткізілімді немесе оның бір бөлігін проблемалы тауарлар бөліміне жібереміз. Біз сізді жеке кабинетте көрсеткен телефон нөміріңізге хабарласып, осы туралы ескертеміз.
Мәселені шешудің нұсқалары нақты бұзылған нәрсеге байланысты болады. Мысалы, егер мәселе тауардың қаптамасында болса, біз сізге екі нұсқаны ұсынамыз: оны немесе қызметтерін пайдалануды — осылайша тауар тез сатылымға шығады. Teez Packing-те тауарды өңдеу құны — әрбір бірлік үшін негізгі қызмет 60 ₸, бірақ барлық өтінім үшін кемінде 1 500 ₸.
Тауарды алып кеткіңіз келсе, серіктестерді қолдау қызметіне жүгініңіз. Тауарды үшін хабарландыру келген сәттен бастап 30 күн ішінде алып кету қажет.