8.3. Модельдік фотосуреттерге арналған техникалық тапсырма

Teez дегеніміз не бөлімінде фотоконтент құру кезінде біз қолданатын стандарттар туралы егжей-тегжейлі айттық. Басты мақсат — тауарды әсірелемей немесе алуға мәжбүрлемей, сол күйінде көрсету.

Егер сіз тауарларды өзіңіз суретке түсіргіңіз келсе немесе бұл тапсырманы өзге фотостудияға бергіңіз келсе, осы ұсыныстарды қолдануыңызды сұраймыз.

Техникалық сипаттамалары

  1. Фотосурет форматы — PNG, JPEG, JPG, WEBP.

  2. Жан-жағының өлшемдері 3 × 4 (ені × биіктігі).

  3. Ажыратымдылығы 600 × 800 пиксельден кем емес.

  4. Бір файлдың өлшемі 5 МБ-тан аспайды.

Тауарға қойылатын талаптар

  1. Таза (қоқыссыз, шаңсыз және түйіртпексіз).

  2. Биркаларсыз.

  3. Тұтас, ақаулар мен пайдалану іздері жоқ.

  4. Мыжылмаған (қажет болған жағдайда бумен немесе үтікпен үтіктелген).

  5. Тауардың өлшемі модельдің параметрлері мен жасына сәйкес келеді (балалардағы балаларға арналған, ересектердегі ересектерге арналған).

Фон

  1. Фон көлемді, алыста көкжиек сызығы болуы мүмкін.

  2. Фотосуретте жеңіл, табиғи көлеңке болуы мүмкін.

  3. Фон түсі #efefef (үш түстің әрқайсысы үшін RGB = 93.7%) немесе оған мүмкіндігінше жақын. Градиентке рұқсат етіледі.

  4. Таза, қоқыс жоқ.

Кадрлау

Төменде тауарлардың әртүрлі түрлеріне арналған кадрлау мысалдары келтірілген.

Бойының ұзындығына сай киімдер (костюмдер, ұзын күрткелер және т. б.) және үстіңгі киімдер (футболкалар, жемпірлер және т. б.):

Төменгі киімдер (шалбар, юбка, шолақ шалбар және т. б.):

Аяқ киім мен шұлықтар:

Аксессуарлар (қалпақшалар, сырғалар, сақиналар, білезіктер, кулондар және т. б.):

Модельдер мен стильдеуге арналған ұсыныстар

Модель:

  • жағымды макияж, ұқыпты шаш үлгісі;

  • табиғи позалар.

Қосымша киімдер мен аксессуарлар:

  • тауарды толықтырады және ерекшелеп көрсетеді;

  • тауармен бірігіп кетпейді;

  • оны жауып тастамайды;

  • оназарды тауардың өзінен алшақтатпайды.

Ракурстар

Әр тауарда 1-ден 5-ке дейін фотосурет болуы мүмкін. Бірақ тауардың ерекшеліктері мен функционалдығын толық ашу үшін бір тауардың кем дегенде 3 фотосуретін түсіруді ұсынамыз.

Басты фотосурет — бұл тауардың визит картасы, сатып алушы оны іздеу парағында көреді. Сондықтан оны келесі стандарттар бойынша жасау керек:

  • тауарды алдыңғы жағында жалпы жоспармен көрсетіңіз;

  • модель бетпен де, бетсіз де көрсетілуі мүмкін — басты назар тауарда болу керек.

Қалған кадрлардың ракурстары:

  • артқы жағының жалпы көрінісі;

  • орташа көрініс;

  • егжей-тегжейлі көрініс (ішкі бөлігі, құрылымы, қасиеттері, ерекшеліктері).

Фотосуреттерді өңдеу стандарттары

  1. Фотосуреттегі тауар табиғи көрінеді, өмірдегідей (қараңғы емес, аса қанық түсті емес және т. б.).

  2. Ақ түстің біркелкі балансы (көк/сары, жасыл/қызғылт реңктерсіз).

  3. Фотосуреттер дұрыс экспонирленген, аса қатты жарықтандырылмаған, контраст пен қара нүкте дұрыс реттелген.

  4. Тауардың түсі кадрдан кадрға өзгешеленбейді.

  5. Келесі нысандарға 20–35% бұлыңғырлық қолданылды:

    • тауардағы интимдік сипаттағы кескіндер (дене бөліктері немесе оларға ұқсастық);

    • тауардағы балағат сөздер;

    • модельдің денесінің көрінетін интимдік бөліктері.

  6. Фотосуреттерге инфографика, мәтін, сутаңбалар, логотиптер, байланыс деректері және жарнамалық ақпарат орналастыруға болмайды.


Last updated

ТОО «Teez Technologies»