10.3. Модельдік фотосуреттерге арналған техникалық тапсырма

Teez дегеніміз не бөлімінде фотоконтент құру кезінде біз қолданатын стандарттар туралы егжей-тегжейлі айттық. Басты мақсат — тауарды әсірелемей немесе алуға мәжбүрлемей, сол күйінде көрсету.

Егер сіз тауарларды өзіңіз суретке түсіргіңіз келсе немесе бұл тапсырманы өзге фотостудияға бергіңіз келсе, осы ұсыныстарды қолдануыңызды сұраймыз.

Техникалық сипаттамалары

  • Фотосурет форматы — PNG, JPEG, JPG, WEBP.

  • Жан-жағының өлшемдері 3 × 4 (ені × биіктігі).

  • Ажыратымдылығы 600 × 800 пиксельден кем емес.

  • Бір файлдың өлшемі 5 МБ-тан аспайды.

Тауарға қойылатын талаптар

  • Таза (қоқыссыз, шаңсыз және түйіртпексіз).

  • Биркаларсыз.

  • Тұтас, ақаулар мен пайдалану іздері жоқ.

  • Мыжылмаған (қажет болған жағдайда бумен немесе үтікпен үтіктелген).

  • Тауардың өлшемі модельдің параметрлері мен жасына сәйкес келеді (балалардағы балаларға арналған, ересектердегі ересектерге арналған).

Фон

  • Фон көлемді, алыста көкжиек сызығы болуы мүмкін.

  • Фотосуретте жеңіл, табиғи көлеңке болуы мүмкін.

  • Фон түсі #efefef (үш түстің әрқайсысы үшін RGB = 93.7%) немесе оған мүмкіндігінше жақын. Градиентке рұқсат етіледі.

  • Таза, қоқыс жоқ.

Кадрлау

Төменде тауарлардың әртүрлі түрлеріне арналған кадрлау мысалдары келтірілген.

Бойының ұзындығына сай киімдер (костюмдер, ұзын күрткелер және т. б.) және үстіңгі киімдер (футболкалар, жемпірлер және т. б.):

Төменгі киімдер (шалбар, юбка, шолақ шалбар және т. б.):

Аяқ киім мен шұлықтар:

Аксессуарлар (қалпақшалар, сырғалар, сақиналар, білезіктер, кулондар және т. б.):

Модельдер мен стильдеуге арналған ұсыныстар

Модель:

  • жағымды макияж;

  • ұқыпты шаш үлгісі;

  • табиғи позалар.

Қосымша киімдер мен аксессуарлар:

  • тауарды толықтырады және ерекшелеп көрсетеді;

  • тауармен бірігіп кетпейді;

  • оны жауып тастамайды;

  • оназарды тауардың өзінен алшақтатпайды.

Ракурстар

Әр тауарда 1-ден 5-ке дейін фотосурет болуы мүмкін. Бірақ тауардың ерекшеліктері мен функционалдығын толық ашу үшін бір тауардың кем дегенде 3 фотосуретін түсіруді ұсынамыз.

Басты фотосурет — бұл тауардың визит картасы, сатып алушы оны іздеу парағында көреді. Сондықтан оны келесі стандарттар бойынша жасау керек:

  • Тауарды алдыңғы жағында жалпы жоспармен көрсетіңіз.

  • Модель бетпен де, бетсіз де көрсетілуі мүмкін — басты назар тауарда болу керек.

Қалған кадрлардың ракурстары:

  • Артқы жағының жалпы көрінісі.

  • Орташа көрініс.

  • Егжей-тегжейлі көрініс (ішкі бөлігі, құрылымы, қасиеттері, ерекшеліктері).

Фотосуреттерді өңдеу стандарттары

  • Фотосуреттегі тауар табиғи көрінеді, өмірдегідей (қараңғы емес, аса қанық түсті емес және т. б.).

  • Ақ түстің біркелкі балансы (көк/сары, жасыл/қызғылт реңктерсіз).

  • Фотосуреттер дұрыс экспонирленген, аса қатты жарықтандырылмаған, контраст пен қара нүкте дұрыс реттелген.

  • Тауардың түсі кадрдан кадрға өзгешеленбейді.

  • Келесі нысандарға 20–35% бұлыңғырлық қолданылды:

    • Тауардағы интимдік сипаттағы кескіндер (дене бөліктері немесе оларға ұқсастық).

    • Тауардағы балағат сөздер.

    • Модельдің денесінің көрінетін интимдік бөліктері.

  • Фотосуреттерге инфографика, мәтін, сутаңбалар, логотиптер, байланыс деректері және жарнамалық ақпарат орналастыруға болмайды.


Last updated

Was this helpful?