LogoLogo
Қазақша
Қазақша
  • Басты бет
  • Сатушыларға
    • Жұмысты бастамас бұрын нені білу керек
    • Сатушыларға арналған нұсқаулық
      • 1. Маркетплейс туралы
        • 1.1. Teez дегеніміз не
        • 1.2. Біздің қағидаттарымыз
        • 1.3. Қауіпсіздік
      • 2. Жұмыс шарттары
        • 2.1. Аккаунт тіркеу
        • 2.2. Маркетплейс тарифтері
      • 3. Тауарларға қойылатын талаптар
        • 3.1. Тауарлардың салмағы мен мөлшері
        • 3.2. Тауарлардың жарамдылық мерзімі және сақтау шарттары
        • 3.3. Тыйым салынған тауарлар
        • 3.4. Тауарларға арналған құжаттар
      • 4. Тауар карточкаларымен жұмыс
        • 4.1. Дүкен құру
        • 4.2. Тауар карточкаларын құру
        • 4.3. Тауар карточкаларын көру және өзгерту
        • 4.4. Тауарларды модерациялау
        • 4.5. Тауарды бұғаттау
      • 5. Жеткізілімдермен жұмыс
        • 5.1. Жүкқұжат жасау
        • 5.2. Тауарларды қаптау ережелері
        • 5.3. Тауарларды қоймаға жіберу
        • 5.4. Проблемалық тауарлар бөлімі
      • 6. Жарнамалау
      • 7. Сатылымнан кейін
        • 7.1. Ақшаны шығару және қаржы
        • 7.2. Аналитика және есептер
        • 7.3. Есеп беру құжаттары
        • 7.4. Дүкендерді басқа шотқа көшіру
      • 8. Қайтарулармен жұмыс
        • 8.1. Сатып алушылардың тауарларды қайтаруы
        • 8.2. Тауарларды қоймадан қайтару
        • 8.3. Тауарларды кәдеге жарату
      • 9. Teez пайдалы сервистері
        • 9.1. Teez University — оқу және даму
        • 9.2. Teez Shipping — тауарларды жеткізу
        • 9.3. Teez Packing — тауарларды қаптау
        • 9.4. Teez Studio — контент жасау
        • 9.5. Teez BizDev — бизнесті дамытуға көмек
        • 9.6. Teez Retail — ірі брендтермен жұмыс
        • 9.7. Teez Buyer — зауыттардан сатып алу және жеткізу
        • 9.8. Teez Analytics — пайданың өсуіне арналған талдау
        • 9.9. Teez Social — жаңа буын бизнесін ілгерілету
      • 10. Суретке түсіру және өңдеу бойынша жаднамалар
        • 10.1. Фотосуреттерді өңдеуге арналған нұсқаулық
        • 10.2. Тақырыптық фотосуреттерге арналған техникалық тапсырма
        • 10.3. Модельдік фотосуреттерге арналған техникалық тапсырма
    • Келісім-шарт (Оферта)
  • Тапсырыс беру пункттерінің серіктестеріне
    • Тапсырыстарды беру пунктін ашу жөніндегі нұсқаулық
      • 1. Компания туралы
      • 2. Жұмыс шарттары
      • 3. Орналасқан жер мен бөлмені таңдау
    • Серіктестік шарт
  • Сатып алушыларға
    • Пайдаланушы келісімі
    • Дербес деректерді өңдеу саясаты
    • Құпиялылық саясаты
    • Төлем процедурасы
    • Тауарларды жеткізу ережелері мен шарттары
    • Тауарды қалай қайтаруға болады
    • Аккаунтты жою
    • Біздің деректемелеріміз
    • Науқандарды өткізу шарттары
      • Промокодтарды қолдану ережелері
      • «Пікір үшін промокод» Науқанын өткізу ережелері
      • Рефералды бағдарламаға қатысу ережелері
      • «LUCKY сағат» науқанының ережелері
Powered by GitBook

Товарищество с ограниченной ответственностью «Teez Logistics» | БИН 231140010013 | Юридический адрес: Республика Казахстан, Карагандинская область, город Караганда, район имени Казыбек Би, Учетный квартал 134, строение 938, почтовый индекс 100008

On this page
  • Техникалық сипаттамалары
  • Тауарға қойылатын талаптар
  • Фон
  • Кадрлау
  • Ракурстар
  • Реквизит
  • Фотосуреттерді өңдеу стандарттары

Was this helpful?

  1. Сатушыларға
  2. Сатушыларға арналған нұсқаулық
  3. 10. Суретке түсіру және өңдеу бойынша жаднамалар

10.2. Тақырыптық фотосуреттерге арналған техникалық тапсырма

Previous10.1. Фотосуреттерді өңдеуге арналған нұсқаулықNext10.3. Модельдік фотосуреттерге арналған техникалық тапсырма

Last updated 3 hours ago

Was this helpful?

бөлімінде фотоконтент құру кезінде біз қолданатын стандарттар туралы егжей-тегжейлі айттық. Басты мақсат — тауарды әсірелемей немесе алуға мәжбүрлемей, сол күйінде көрсету.

Егер сіз тауарларды өзіңіз суретке түсіргіңіз келсе немесе бұл тапсырманы өзге фотостудияға бергіңіз келсе, осы ұсыныстарды қолдануыңызды сұраймыз.

Техникалық сипаттамалары

  • Фотосурет форматы — PNG, JPEG, JPG, WEBP.

  • Жан-жағының өлшемдері 3 × 4 (ені × биіктігі).

  • Ажыратымдылығы 600 × 800 пиксельден кем емес.

  • Бір файлдың өлшемі 5 МБ-тан аспайды.

Тауарға қойылатын талаптар

  • Таза (қоқыс, шаң жоқ).

  • Биркаларсыз.

  • Тұтас, ақаулар мен пайдалану іздері жоқ.

  • Мыжылмаған (қажет болған жағдайда, бумен немесе үтікпен үтіктелген).

Фон

  • Фон бірыңғай, біркелкі жарықтандырылған.

  • Фотосуретте жеңіл, табиғи көлеңке болуы мүмкін.

  • Фон түсі — #efefef (үш түстің әрқайсысы үшін RGB = 93.7%) немесе оған мүмкіндігінше жақын.

Кадрлау

Тігінен орналасқан заттар үшін келесідей орын қалдыру қажет:

  • Жоғарыдан — 16% бос орын.

  • Төменнен — 13% бос орын.

  • Бүйірінде (әр шетінен) — 10% бос орын.

Көлденең орналасқан заттар үшін келесідей орын қалдыру қажет:

  • Жоғарыдан — 25% бос орын.

  • Төменнен — 20% бос орын.

  • Бүйірінде (әр шетінен) — 5% бос орын.

Ерекшеліктер:

  • Шағын тауарлар бойынша кескіннің анықтығын жоғалтпау үшін кадрлау шекараларына жеткізбеңіз;

  • Тауардың кішігірім элементтерін (тұтқалар, иықбаулар, сымдар) кадрлау шекарасынан шығаруға болады.

Ракурстар

Әр тауарда 1-ден 5-ке дейін фотосурет болуы мүмкін. Бірақ тауардың ерекшеліктері мен функционалдығын толық ашу үшін бір тауардың кем дегенде 3 фотосуретін түсіруді ұсынамыз.

Басты фотосурет — бұл тауардың визит картасы, сатып алушы оны іздеу парағында көреді. Сондықтан оны келесі стандарттар бойынша жасау керек:

  • Фотосуретте бір тауар көрсетіледі (егер тауар жиынтық түрінде болса, жиынтықтағы барлық тауарлар көрсетіледі).

  • Тауар жалпақ болса, алдыңғы жағынан тікелей немесе жоғарыдан түсірілуі керек.

  • Тауар толығымен көрінеді, фотосуретте артық бөлшектер жоқ: сымдар, жабдықтар, қолдар.

  • Егер тауарда жарықтандыру шамдары немесе дисплей болса, суретке қосулы күйде түсіріңіз.

  • Күрделі пішіндегі тауарлар үшін көлемді фото жасауға рұқсат етіледі (егер алдынан түсірген кадрда бұл тауардың не екендігі түсініксіз болса).

Қалған кадрлардың ракурстары:

  • Артқы немесе бүйір бетінен түсірген кадр.

  • Тауардың жиынтығымен бірге түсірген кадр, егер ол бар болса (тауар неден тұрады) — кабель, саптамалар, шығын материалдары.

  • Функционалдық қасиеттері мен ерекшеліктерін көрсететін кадр (режимдер, батырмалар, қалталар, текстура, жарқырауы, ішкі бөлігі) — жақыннан үлкейтіп және егжей-тегжейлі түсіруге болады.

  • Егер бар болса, тауардың ұқыпты, таза қаптамада түсірілген кадрі.

Реквизит

Егер реквизиттер тауардың функционалдығы мен қасиеттерін ашуға көмектессе, біз оны құптаймыз.

Мұндай реквизиттердің мысалдары:

  • Жасанды гүлдерді түсіруге арналған ваза.

  • Киімдер мен амуницияларды түсіруге арналған жануарлар немесе жануарлардың манекендері.

  • Ас үй құралдарына арналған өнімдер.

  • Тыстарға арналған руль.

  • Жазуы бар бокалдарға арналған сұйықтықтар.

  • Зергерлік бұйымдарға арналған демеуіштер.

  • Мөлдір материалды сөмкелерді толтыруға арналған бейтарап реквизиттер (оқылатын брендтерсіз, логотиптерсіз).

Фотосуреттерді өңдеу стандарттары

  • Фотосуреттегі тауар табиғи көрінеді, өмірдегідей (қараңғы емес, аса қанық түсті емес және т. б.).

  • Ақ түстің біркелкі балансы (көк/сары, жасыл/қызғылт реңктерсіз).

  • Фотосуреттер дұрыс экспонирленген, аса қатты жарықтандырылмаған, контраст пен қара нүкте дұрыс реттелген.

  • Заттан табиғи көлеңке түседі (егер ол бастапқы кадрларда болса).

  • Егер тауарда интимдік сипаттағы суреттер (дене мүшелері немесе оларға ұқсастық) немесе балағат сөздер болса, мұндай аймақтарға 20–35% бұлыңғырлық қолданылды. Нысан бұлыңғыр болуы керек, бірақ, сонымен бірге, түсінетіндей көрініске ие болуы керек.

  • Фотосуреттерге инфографика, мәтін, сутаңбалар, логотиптер, байланыс деректері және жарнамалық ақпарат орналастыруға болмайды.


Дүкенде біркелкі стильді сақтау үшін тауарды сәйкес кадрға орналастырыңыз.

Teez дегеніміз не
торға