8.2. Тақырыптық фотосуреттерге арналған техникалық тапсырма

Teez дегеніміз не бөлімінде фотоконтент құру кезінде біз қолданатын стандарттар туралы егжей-тегжейлі айттық. Басты мақсат — тауарды әсірелемей немесе алуға мәжбүрлемей, сол күйінде көрсету.

Егер сіз тауарларды өзіңіз суретке түсіргіңіз келсе немесе бұл тапсырманы өзге фотостудияға бергіңіз келсе, осы ұсыныстарды қолдануыңызды сұраймыз.

Техникалық сипаттамалары

  1. Фотосурет форматы — PNG, JPEG, JPG, WEBP.

  2. Жан-жағының өлшемдері 3 × 4 (ені × биіктігі).

  3. Ажыратымдылығы 600 × 800 пиксельден кем емес.

  4. Бір файлдың өлшемі 5 МБ-тан аспайды.

Тауарға қойылатын талаптар

  1. Таза (қоқыс, шаң жоқ).

  2. Биркаларсыз.

  3. Тұтас, ақаулар мен пайдалану іздері жоқ.

  4. Мыжылмаған (қажет болған жағдайда, бумен немесе үтікпен үтіктелген).

Фон

  1. Фон бірыңғай, біркелкі жарықтандырылған.

  2. Фотосуретте жеңіл, табиғи көлеңке болуы мүмкін.

  3. Фон түсі — #efefef (үш түстің әрқайсысы үшін RGB = 93.7%) немесе оған мүмкіндігінше жақын.

Кадрлау

Дүкенде біркелкі стильді сақтау үшін тауарды торға сәйкес кадрға орналастырыңыз.

Тігінен орналасқан заттар үшін келесідей орын қалдыру қажет:

  • жоғарыдан — 16% бос орын;

  • төменнен — 13% бос орын;

  • бүйірінде (әр шетінен) — 10% бос орын.

Көлденең орналасқан заттар үшін келесідей орын қалдыру қажет:

  • жоғарыдан — 25% бос орын;

  • төменнен — 20% бос орын;

  • бүйірінде (әр шетінен) — 5% бос орын.

Ерекшеліктер:

  • шағын тауарлар бойынша кескіннің анықтығын жоғалтпау үшін кадрлау шекараларына жеткізбеңіз;

  • тауардың кішігірім элементтерін (тұтқалар, иықбаулар, сымдар) кадрлау шекарасынан шығаруға болады.

Ракурстар

Әр тауарда 1-ден 5-ке дейін фотосурет болуы мүмкін. Бірақ тауардың ерекшеліктері мен функционалдығын толық ашу үшін бір тауардың кем дегенде 3 фотосуретін түсіруді ұсынамыз.

Басты фотосурет — бұл тауардың визит картасы, сатып алушы оны іздеу парағында көреді. Сондықтан оны келесі стандарттар бойынша жасау керек:

  • фотосуретте бір тауар көрсетіледі (егер тауар жиынтық түрінде болса, жиынтықтағы барлық тауарлар көрсетіледі);

  • тауар жалпақ болса, алдыңғы жағынан тікелей немесе жоғарыдан түсірілуі керек;

  • тауар толығымен көрінеді, фотосуретте артық бөлшектер жоқ: сымдар, жабдықтар, қолдар;

  • егер тауарда жарықтандыру шамдары немесе дисплей болса, суретке қосулы күйде түсіріңіз;

  • күрделі пішіндегі тауарлар үшін көлемді фото жасауға рұқсат етіледі (егер алдынан түсірген кадрда бұл тауардың не екендігі түсініксіз болса).

Қалған кадрлардың ракурстары:

  • артқы немесе бүйір бетінен түсірген кадр;

  • тауардың жиынтығымен бірге түсірген кадр, егер ол бар болса (тауар неден тұрады) — кабель, саптамалар, шығын материалдары;

  • функционалдық қасиеттері мен ерекшеліктерін көрсететін кадр (режимдер, батырмалар, қалталар, текстура, жарқырауы, ішкі бөлігі) — жақыннан үлкейтіп және егжей-тегжейлі түсіруге болады;

  • егер бар болса, тауардың ұқыпты, таза қаптамада түсірілген кадрі.

Реквизит

Егер реквизиттер тауардың функционалдығы мен қасиеттерін ашуға көмектессе, біз оны құптаймыз.

Мұндай реквизиттердің мысалдары:

  • жасанды гүлдерді түсіруге арналған ваза;

  • киімдер мен амуницияларды түсіруге арналған жануарлар немесе жануарлардың манекендері;

  • ас үй құралдарына арналған өнімдер;

  • тыстарға арналған руль;

  • жазуы бар бокалдарға арналған сұйықтықтар;

  • зергерлік бұйымдарға арналған демеуіштер;

  • мөлдір материалды сөмкелерді толтыруға арналған бейтарап реквизиттер (оқылатын брендтерсіз, логотиптерсіз).

Фотосуреттерді өңдеу стандарттары

  1. Фотосуреттегі тауар табиғи көрінеді, өмірдегідей (қараңғы емес, аса қанық түсті емес және т. б.).

  2. Ақ түстің біркелкі балансы (көк/сары, жасыл/қызғылт реңктерсіз).

  3. Фотосуреттер дұрыс экспонирленген, аса қатты жарықтандырылмаған, контраст пен қара нүкте дұрыс реттелген.

  4. Заттан табиғи көлеңке түседі (егер ол бастапқы кадрларда болса).

  5. Егер тауарда интимдік сипаттағы суреттер (дене мүшелері немесе оларға ұқсастық) немесе балағат сөздер болса, мұндай аймақтарға 20–35% бұлыңғырлық қолданылды. Нысан бұлыңғыр болуы керек, бірақ, сонымен бірге, түсінетіндей көрініске ие болуы керек.

  6. Фотосуреттерге инфографика, мәтін, сутаңбалар, логотиптер, байланыс деректері және жарнамалық ақпарат орналастыруға болмайды.


Last updated

ТОО «Teez Technologies»